perjantai 3. helmikuuta 2012

Viiniä ja elokuva - tarkoittaako se treffejä?



Oli kovin kiire päivä. Tekemistä riitti. Minun ajatukseni kuitenkin suuntasivat eniten iltaan. Tiesin että silloin näen naisen, joka minulle kokonaisuudessaan on edelleen mysteeri (kutsuttakoon häntä siis neiti Mysterioksi), johon tahdon jotakin selvyyttä. Odotuksia ei ollut.

Kun olemme aijemmin kohdanneet tunnen ilmassa menevän sähköä, jota ei oikein voi selittää. Kiinnitän sinuun huomioni huoneen poikki ja katson liikkeitäsi, eleitäsi ja ilmeitäsi. Sinä kiehdot minua. Sinussa on jotain alkukantaista, joka saa minun sisälläni aikaan aallon päästä varpaisiin. Sinun hymysi on aito ja tekee kasvojesi piirteistä äärettömän kauniit. Katson sinua salaa, mutta minusta tuntuu että tiedät sen.

Astun jäätävästä ulkoilmasta eteisesi lämpöön ja kun halaan sinua se on syvää ja mietin koska olisi sovelaista lopettaa, että en ole sopimaton. Huoneesi tuoksuu sinulle ja näyttää sinulta. Kosket jalkaani ja minulla kouraisee vatsassa asti. Puhumme paljon, se on äärettömän helppoa kanssasi. Tulen lähellesi ja sinä kehräät kyljessäni. Tahdon hiuksesi, kätesi, huulesi, nenäsi, rintasi, vatsasi ja reitesi sormiini. Ajantaju katoaa täysin. En tiedä kauan olet ollut kiinni minussa, tiedän meidän olevan alasti iho ihoa vasten ja mikään ei tunnu luonnollisemmalta.

Tämä seksikerta oli täysin pois luokasta "paneminen", se oli vain jotain todella kaunista. Jälkeen päin suutelen ja hivelen vartaloasi lävitse, makaan kainalossasi ja nukahdan lopulta käsi rinnallasi.

En tiedä mihin mennään eikä minua oikeastaan edes kiinnosta. Nautin tästä olosta.

Tiedän että tunnet samoin ja tapaamme pian uudestaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti