keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Kyllä vatsassani asuu perhosparvi. Luulen niiden olevan neitoperhosia.



Kuvassa on mies ja nainen, mutta kuvaa tällä hetkellä parhaiten tunteitani ja sitä mitä minun sisälläni tapahtuu.

En oikein tiedä mitä tässä tapahtui. Kaikki tapahtui niin kovin äkkiä, luonnollisesti ja helposti. Olin ekoilla treffeillä eron jälkeen. En olisi uskonut, että se tuntuu juuri ihmeellisemmältä kuin kaljalla käynti. Minua taidettiin huijata jossakin mieleni sopukoissa...

Nainen oli minusta erittäin viehättävä ja vetovoimainen, älykäs, hauska ja tahdikas. Huomioi minua kaikilla mahdollisilla tavoilla. Tuijotin silmiin lumoutuneena. En muistanut mimmoista on tuntea näin.

Tapaamme uudestaan.. Illalla. Minulla on niin kovin syntisen ihana olo. Saisimpa koskettaa sinua edes vähän.

Kaijan sanoin:

Sä alat vihdoin viimein käsittää, että et tarvii lupaa keneltäkään.
Et voi yhtään mitään menettää, joten anna mennä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti